Påskpyntet fortsätter i

Eskilstuna , pyntas med 4000 fjädrar och ett antal hönr och lika många ägg.... kan man i
dag läsa på nätet i tidningen FOLKET.


Blir intressant att se i morron när vi kommer till E-tuna och se detta "live"...







Rondell i Täby



Rondellen i Reftele




Ja dehär var lite koll på nätet och tidningarna idag.


Solen skiner även idag. Det är frost på marken så det har varit minusgrader i natt.
Men vi får hoppas på lika vackert och soligt väder även idag. som i går.

Jag dammsugade och tvättade ju min bil igår och idag så skall jag göra detta med Lasses bil
Han bytte och satte på sommardäcken på min bil igår. Så vi "har lite arbetsbyte"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback