Påsklördag...

Sov några timmar i morse sen jag kom hem efter att ha jobbat av min 3e natt.  Lasse o jag var så duktig.... vi tog en promenad till ICA MAXI. Vi handlade !lite grejer"....och gick så hem igen...


Vi gick genom "Årbyskogen" och gick genom gångtunneln för att komma fram i Skiftinge...
Lasse...



TUSSILAGO ...........     Tecken på att det är VÅR.......


Vi  "sluthandlade " lite som skulle vara i Påskäggen samt till "3  små "påskpåsar".
Påskäggen var till Simon, Sara, Sofie och Samira och "påskpåsarna" var till Maria, Ilone och
en tillsammans för Lasse
och mig...

Innehöll godis och "lite annat"...
Gjorde det iordning och klockan var då plötsligt 2 och då skulle vi va hos Maria.....
kom kanske några minuter sent...


Sara och Simon fyller påskmust i sina glas...



Maria och Ilone  skall äta sill bla....



Lasse och jag ser ut att nu har vi ätit klart.....



Påskblommor...



Sara slappar..... efter maten....



Samira äter sin "PÅSKBAKELSE"... Den var mycket god!



TACK MARIA för en mycket god måltid och samvaro!!!

Vi gick sedan hem till "mitt hus" där vi hade Lasses pump så han hjälpte oss att pumpa Marias
och min cykel så nu kan vi börja cykla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback