Mera bilder från "SMESTAN"

Har nu också varit på Friskis och Svettis och kört en timmes pass. Jag känner mig så nöjd med mig själv...
var ju även hos min sjukgymanst i eftermiddag så jag frågade lite om vissa rörelser med arm/axel om jag vågar göra... och hur jag kan stärka..
Så på Passet idag så gjorde jag/var med på dom flesta "grejerna" vi gjorde.

Ungefär såhär "kan det se ut."..



Se hela bilden

Maggan och jag var väldigt svettig och varm när vi cyklade hem ...

Tog lite flera vackra bilder på  hemvägen till Årby.
Ni har säkert förstått att jag tycker om att använda kameran, ta fina bilder och sen att lägga in dem på Bloggen...
så att ni som kollar den får se och njuta även ni...

Titta på dessa vackra Penseer... visst är det njutbart att titta på dem..



Här  kan du också se...


Denna "Gula buske" är väl också vacker... 


Vy över Strömsholmen...


Vy över/ner mot Centrum...


Ja här kan man se det utbrunna Stadshotellet som
är "en styggelse" att se mitt i denna vackra stad i övrigt..


Bild taget mot bron...


KLOSTERS  KYRKA.... mycket vacker...
där många människor får  gå och sätta sig och få en inre stilla stund...
för att orka med vardagen..



Blir inget mer idag. Vakar ju av i morronbitti. Vet inte riktigt när jag skall åka till Kolsva och Lasse...
åka tidigt på morronen och sova hos Lasse eller sova innan jag åker..
får se hur jag känner mig... jättetrött eller...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback