"Laddar" inför nattvaket...

Dags att jobba igen... jobbar måndag och tisdagnätter.
Åker därför till E-tuna i kväll igen.
Jag har ju varit "långledig" nu, 4 nätter...
Mycket nöjd och belåten med min ledighet igen...
Barnbarnen Samira och Sofie var ju här ett par dygn och vi hade så trevligt tillsammans..
Idag har ju Lasse jobbat och jag har inte gjort nåt speciellt..
lite hushållsarbete emellanåt..
promenerat med soprna...
varit till biblioteket på eftermiddan samt en runda på ICA KOLSVA...
Varit därefter på en liten promenad och hade då kameran med.
Tessie fanns ju ute så hon hörde mig och denna gången var det Ok att hon följde med mig..

Denna bild tog jag idag, ser ju nästan ut som kväll men det var det inte.
Solen var väl inte framme då utan det var nåt slags soldis..


Nyavverkad skog och vy över ohuggen skog...


Lite rester av trädfällning samt "garage" som används för förvaring, tror jag.


På väg "hem igen". Tessie kommer gående, sakta men säkert..


Gräset det växer på många ställen..även i "hål"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback