Fullt progran under dagen...

Hemma i Eskilstuna.
Var ju på Ortopedmottagningen kl 10 på fm. Gick bra. Allt har ju gått fint sen axeln kom på plats igen, inte ens ont......
Han kollade och inspekterade min axel.....




Hade tid kl 11.30 hos sjukgymnast (hade ju fått remiss från Ortpeddoktorn) Gick också bra. Fick ett "träningsprogram" för att stärka axlar/arm/nackmuskler.





Tog samtidigt upp med sjukgymnasten mina  onda besvärliga knän. Så han kollade redan idag när jag var där och har fått en ny tid igen efter Påsk för detta...




Var även hos Ilone under dagen. Vi åt Kycklingcurrysoppa medans jag vardär en stund...



Var en runda förbi Stadsparken också under dagen. Köpte en stor skivad långfralla. Matade fåglarna: Änder, duvor och lite kajor...Dom var så hungriga och åt med stor aptit.
Hade ju med kameran så där tog jag lite bilder:












Kolla på denna bild. I bakgrunden  stora byggnaden till höger är "Hotell Statt"  man ser skymten av att det är utbränt. På nära håll så ser det bedrövligt och hemskt ut.

Mycket tråkigt för hela stan att detta hänt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback