Fryser om händerna...

"Jobbat av". Hade bilen till jobbet detta arbetspass. Och det
var "tur" för det är ingen  värme i luften idag, ännu...
Termometern visar just nu 8,6 och då är ju klockan 8.15 och solen är framme.

(Skulle kanske haft vantar eller sånahär...)

Varit på en cykelrunda sen jag kommit hem...
Cyklade först  lite i Stadparken där jag var i går och tog fram kameran för att ta bilder.
Kunde inte hitta kamerafodralet senare på kvällen när jag sökte i min
ryggsäck som jag hade med mig när jag var på gympan.
Men inget fodral har jag hittat... om jag tappat det på gångbanan/cykelbanan så
har väl nån hittat det och tagit det.....
Har därefter varit förbi Ilones lägenhet och vattnat hennes blommor.
Hon är ju inte hemma, ligger på sjukhus i Stockholm efter en operation.
Hon ringde i gårkväll och allt var väl efter omständigheterna..


När jag cyklade hem igen så stannade jag av och tog lite bilder ... igen...

Stannade först av cykeln vid "Årbyrondellen" och tog de första bilderna
Titta på de "svagt rosa blommande träden".... vackra, även på håll...
Man ser i bakgrunden  (höger) höghusen
i Årby..


Bild tagit "över" rondellen..."längst bort"
och så ser man Årbys höghus...





Kolla träden igen....


Träden igen på "närmare håll"....



Ännu närmare... vackert!!!


Zoomat ännu mer igen...


KOLLA!!!!!!!!!! Vilka bilder!!!!



Ja det var en liten bildkavalkad... igen...
Du som tycker det är tråkigt att titta på dem.. får väl blunda...





Kommentarer
Catarina

Fantastiskt vackra träd :) Kram Catarina

2009-04-29 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback