Käner mig mycket nöjd...

har ju varit på FRISKIS och SVETTIS...kommit igång....

Det kändes mycket bra, skönt att röra sig...
och härlig musik under tiden...




Så när jag kom hem...svettig o dan......
efter duschen...så vad gjorde jag då?
Jo, jag lade mig på spikmattan och låg drygt en halv timme...
Först gör det ju ont... men sen efter en stund så känns det väldigt bra.
Jag gjorde så här: Jag ringde och pratade i telefon under tiden....

Så halvtimman gick så fort...
nu "laddar jag" till jobbet igen....
druckit kaffe o ätit macka...och som du ser
så sitter jag med datorn ett tag....






(Bilden från Google, inte jag själv)




Såhär prickig och fin blir man när man legat på den.
men det går ju bort så jag behöver ju inte se ut såhär jämt...


Knappt en halvtimme innan jag skall till jobbet igen.
Önskar alla en GOD NATT!!!







Kommentarer
Mia systeryster

Hoppas du får en bra jobbnatt=) Tur att spikmärkerna försvinner!Ska nog önska mig en sådan till min födelsedag!Kram

2009-09-22 @ 21:24:10 URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Anna

Tack för titten och kommentaren i min blogg. Jag har en hel del "fasta" läsare varje dag har jag sett på statistiken men få orkar kommentera. Och det är så roligt att läsa kommentarer.

Jo men visst är IKEA fantastiskt, timmarna flyger förbi när man är där. Och sen är det ju det som är det bästa att det är billigt. Man har råd att förnya sig lite då och då.

Idag har vi varit och inhandlat möblerna till tv:n, fick bordet i samma serie idag i present, fyller år idag :) Men min sambo vill tapitsera om innan han sätter upp allt! Klokt men jag vill ju slänga upp allt nu :) men jag får väl ge mi till tåls.

Har oxå legat på spikmatta, jag tyckte det var riktigt skönt och sen somnade jag som en stock på den, fattar inte att man somnar, har hört andra som gjort det.

Ha en bra kväll

2009-09-23 @ 16:13:00 URL: http://wiccans.wordpress.com
margit

Då får jag säga: Grattis Anna!Hur mycket fyller du? Om man får fråga...ha en fin födelsedag, hela dagen!!

2009-09-23 @ 17:30:49 URL: http://margitholm.blogg .se
Veiken

Kors, det ser ju ut som om ryggen blir misshandlad. Jag begriper inte hur det kan vara skönt!......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback