Grattis Mikael, 44 år

Grattis, Mikael, min son. Du fyller 44 år idag och jag har försökt ringa dig
på "vanliga telefonen"
samt mobilen men EJ lyckats få tag  i dig!
Skall försöka igen senare.
Jag skickar ett GRATTIS såhär, så länge...



Fick tag i Birgit på telefonen på eftermiddan och hörde att dom varit i Vännäsby och firat DIG..
så jag vet ju att ni är hemma


Minns morronen när värkarna kom. Vi bodde då i Huskvarna. Vi hade nog inte ens telefon.
Tror/tycks minnas att Roland, din far, gick ut till telefon-
kiosken ocg ringde efter TAXI till BB.
Ja åren går...och vi med dem.
Livet har ju för oss alla mycket i beredskap som vi får uppleva varje dag:
Glädje sorg, lycka, besvikelser, saker vi kanske inte har räknat med..
Och i allt så växer vi som människor...

Åter igen:
GRATTIS MIKAEL!!!

Kommentarer
Patrik

Lyssna på detta, inspelat i kyrkan i Tavelsjö i 4dag" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=-PHor1zTs4dag.

2009-05-03 @ 21:52:12
Patrik

Vill du lyssna på Tessie från idag då hon sjöng i kyrkan. Jättefint !!

2009-05-03 @ 21:55:04
Anonym

Sök på Youtube på :Tessie sjunger Gabriellas sång. Det verkar inte fungera med länken jag skickade innan. //Vårhälsningar från Norrland !! gm Patrik

2009-05-03 @ 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback