Besökte Arboga idag....

Lasse och jag planerade att åka till Arboga idag...
Vi skulle besöka DOLLARS SALE ...och se om
vi kunde "FYNDA" DÄR....

Hört många som  varit där och handlat och fyndat...
Så jag hade stora förväntnigar att komma dit...
MEN ..för mej så blev det en STOR BESVIKELSE....

(Glömde ta nån bild och visa som ex)



Hade också på förmiddagen innan vi åkte tagit kontakt med min Facebookvän  Birgitta.
Frågade om det passade att Lasse och jag kunde komma förbi en sväng
när vi ändå kom till Arboga...
OCh efter att vi varit på det "misslyckade DOLLAR SALE besöket" 
så kändes det så bra att få göra nåt annat..roligt!

Birgitta hade också besök av sin son och sonhustru..och deras 2 rara söta barn, Eilott och Maja...

Här sitter lilla Maja i DOCKVAGNEN..och brorsan Eilott..kör...


En bild på Birgitta med lilla Maja i famnen...

Dom är så söta...allihopa!!!

Lasse och jag bjöds också på härligt goda mackor, julmust,
kaffe och NYÅKERS PEPPARKAKOR!!!
Tack Birgitta...för en trevlig stund med DIG och en del av din familj!!!!
Kommer säkert igen..(Men DÅ inte till Dollar sale.)

.........

Måste visa Lasses och mitt "BRAIGA" köp på IKEA .
Dessa  "kassar" att samla skräpet i hemma...
OCH när de är "FULLA" så knäpper man bara loss dom.
Tar dom med till sopkonteinrarna och TÖMMER UR DEM....

Vi har TIDNINGAR i den ena, PLAST i den största och kartonger i den tredje...


HÄR har jag tömt dem.... BILLIG är den också = 99 kromor och
JÄTTEBRA är dom!!!
NU har jag gjort REKLAM också...


Det har varit en trevlig dag....och nu i kväll...så har vi/jag sett den tredje delen av


KRONJUVELERNA...
Jag tycker den var mycket bra...


I morron så åker vi till Uppsala..eller till STORVRETA..  ,
Jag ska köpa nåt från BLOCKET.
    och vi stannar till i Uppsala på hemvägen...

Önskar alla mina BLOGGLÄSARE en GOD NATT

och en TREVLIG TRETTONDAGSHELG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback