MÅNGA FÖDELSEDAGAR......





Försenade hälsningar och GRATTIS med bilder här på min BLOGG!!!!

Ulrika, som fylllde 35 år den 9 februari
GRATTIS HÄR i efterskott..
Fyllde 35 år!
(Lasses sonhustru)
Ulrika Enqvist

Carina,  som fylllde 47 år den 15 februari
(Lasses sons sambo)


Tessie,  mitt barnbarn uppe i Tavelsjö
som  den 16 februari,
fylllde 17 år

Tessie Ahlstrand

"Steff", som den 16 februari fyllde 44 år
(Lasses ene son)


Lilla Anna, mitt barnbarn uppe i Vännäsby som idag
fyllt 8 år!!!!
(Anna, längst till höger på bilden)



FÖRSENADE GRATTIS TILL DOM ALLA!!!!
HIPP HIPP HURRA!!!!
"GOOGLEBLOMMOR!!!"

(Bilden lånat från google)



Googletårta




FÖRSENADE BLOGG-GRATULATIONER
från min Lasse och mig!!!

-----

Veckan som varit har varit välfyllld....

Här kommer endast ett fåtal bilder....


Några bilder från i torsdags....
när vi var några som hade "TJEJJTRÄFF" i Eskilstuna:

Några fick förhinder, men här är vi som kunde träffas på Restaurangen på TUNA PARK...

Liisa.....vår vän som har bott i Eskisltuna..men bor nere i Småland...
och var nu "hemma " på besök i Smestan....


Och här ser vi mej...och Elvy....

Vi åt LUNCH tillsammans..och satt och pratade och umgicks i några timmar!
Tiden går SÅ fort när man träffas såhär. Var flera månader som vi  möttes tillsammans senast
när vi var nere i Gnosjö och hälsade på hos Liisa..och hennes Jan.
Då hade Elvy med sig sin Håkan och jag min Lasse.
Men nu så bar det "vi tjejjer" som hade möjlighet att få vara tillsammans.

...Senare på dagen så hann jag också förbi en runda hos min dotter Ilone.
Hade tiggt till mej en bit av ALLA HJÄRTANS TÅRTAN som hon hade bakat



Det var två intensiva dygn..Två jobbnätter och jag  hann med en hel del ochså emellan,
förutom att jag naturligtvis också sov på fredagen.

Idag  har vi , Lasse och jag samt Lasses kompis Sven med fru
 Vi har varit till Västerås och IKEA...
Min dotter Maria och Lasses ene son "Steff" var också där...
Så vi han umgås tillsammans några timmar.
OCH vad köpte vi..

Jo, naturligtvis, så handlade vi ljus och servetter..med mera....

Nu har MELODIFESTIVALEN precis börjat!!!
Önskar er ALLA en trevlig och fin lördagkväll!!!!


Kommentarer
Carina

Tack så mycket <3

2012-02-18 @ 21:39:27
Maggan Karlsson

Margit,sitter du still nån gång???

Du är en underbar livlig och omtänksam människa som verkligen bryr sig om andra.Ändå,fast du far omkring åt olika håll,så är du så ung och fräsch både till kropp och sinne.

Du har många att gratta liksom jag har. Fullt ös på den fronten för oss.

Margit,jag gillar dig skarpt! Hoppas få se dig i sommar!

Kram!

2012-02-19 @ 09:19:24 URL: http://margaretha.bloggagratis.se
Ruth

Som vanligt många födelsedagsgrattis, mysiga utflykter och bilder.

Ha en fin söndag.

Kramen.

2012-02-19 @ 09:57:23 URL: http://bernamis.bloggplatsen.se/
ansepanse

det var många som fyller år :) och så har du hunnit med en massa trevligheter

kramar

2012-02-19 @ 11:06:57 URL: http://kinaguld.blogg.se/
wiper

Vad många födelsedagar ni har att fira men er släkt är stor. Vi har rätt långt emellan våra för det finns inga barnbarn utom ett som kom för ett år sedan. Det är min mans bror som blivit farfar.



Fin bild på dig längst ner. Du är så sprudlande och full av energi och ser jättebra ut. Jag skall försöka hjälpa till lite på min mans jobb några timmar i veckan med sånt jag kan klara av för min nacke. Vi var på IKEA i går och åt deras goda billiga frukost



Vad kul att ni varit nere till din vän i Gnosjö. Det var ett tag sen vi var dit nu. Det är ett fint litet samhälle och så har dom ju denna fina second hand



Ha en fin söndag med din Lasse

varm kram från oss båda härnere

2012-02-19 @ 11:21:04 URL: http://wiper.bloggplatsen.se
Anita Lundvall

Hej vännen Hos dig händer det alltid något Du är hela tiden på sprong Du har verkligen Livkvallitet

Nära kära jobbet framför allt där du verkar trivas Din Älsakde Lasse

Alltid lika roligt att läsa din blogg

Kram på dig

Anita Lundwall

2012-02-20 @ 10:05:12 URL: http://tisalaya.bloggplatsen.se
Lillemor

Grattis i efterskott till dina nära och kära som fyllt år.

Ha det gott

Kram

2012-02-21 @ 07:07:19 URL: http://danslillis.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback