Maggan o jag i E- kuriren idag!!!

Gomorron!
Skall snart lägga mig o sova. Tittat genom dagens E-kurir. Maggan o jag var ju på Friskis o svettis i går och när vi kom ut därifrån så stod några e-kuriren intervjuare utanför och då "blev vi haffade". Vårvindarna svepte i vårat hår och det blev en liten bra bild på sida 2 av oss....

Så du som har "kurren"kolla noga så får du se!!


Se hela bilden


Har nu jobbat 3 nätter av mina 4.  "Natti natti".

Skrier väl mera innan jag går o jobbar i kväll igen...................

Kommentarer
Liisa

Jag blev nyfiken och skulle titta men kan inte backa så jag får gamla tidningar, bara dagens. Hm. Jag är rätt nöjd ändå för alla bilder som du lägger ut på bloggen.

2009-03-19 @ 07:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback