Linus har haft besök...

När Lasse kom hem från jobbet  och öppna dörrn så sa han:
-Vi har besök!
-Vem, sa jag. Jo det var Hugo. Han är så mysig. Kom in en snabb runda och hälsa på Linus och jag fick även klappa honom en stund.....


Våra katter och grannens katter är ju rätt bra kompisar. Dom brukar snusa lite på varannn och så. Inga ovänner. Men kommer den 5:e katten på tomten utanför, (en annan grannes) DÅ blir det liv!!


Varit på Kapp Ahl när jag var i Köping. Köpte mig en färgglad halsduk!!! Tycker den var fin......



Såhär blev det...ser den ut....

Kommentarer
Gunilla Stockman

Hej Margit Jag har köpt exakt samma halsduk tyckte också att den var fin,härlig vårfärg Gunilla

2009-03-04 @ 20:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback