Bilder från "KLOSTERS SALONGER"

Söndagen har snart tagit slut. Det har varit "fullt upp" på eftermiddagen o kvällen...

Skulle ju återkomma med några bilder från "KLOSTERS SALONGER". 3 rätters supe´ samt underhållning i Klosters församlingshem i gårkväll.


Här är en bild av när Sara sjunger solo.....



Här är PUNKARNA som sjöng ROCK till 120%. Dom gav verkligen järnet!! Intressant att både se och lyssna på dem!!!!!


Lasse mitt emellan Ilone och mig....... vid matbordet där vi äter 3 rätters supe´


Lasse, Sara  (mitt barnbarn) samt Ilone, min yngsta dotter...


Kommentarer
Sara

Tack för att ni kom :)

2009-03-23 @ 09:27:39
mormor

Sara! Jag är mycket glad att vi fick info om kvällen så vi fick köpa biljetter o va med. Mycket bra program samt 3 rätters supe´n!!!!

2009-03-23 @ 11:55:52 URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback