Varit i Brukskyrkan..

i Kolsva idag.  Det var PARENTATION efter Inga-Britt i gudstjänsten idag. Hon fick ju sluta sitt lidande den 14 maj och i Kyrkan i dag så Lästes hennes namn upp under mässan.

Kent och Carina samt Lasse o jag var då där. Vi hade bjudit till lite mat/lunch eftråt hos oss. Även Roger, Anne och lille Måns gästade oss då.

Det kändes fint att "vi som var hemma" kunde träffas och äta lite tillsammans just denna dag...
Vi tog lite bilder som kommer här...

Kent och Carina..


Lasse, Roger och Anne...





Lite lek också...
Kent ligger på golvet, Måns "ovanpå"......Lasse tittar på..



Jag.....och Måns....


Roger och Anne....


Kent och Carina...


Lasse och jag....


Samma här....



Kent o ch Carina...

Dehär ser väl bekvämt ut.....


Nu ser vi fram mot MIDSOMMARHELGEN... när vi är många av både Lasses
 och mina anhöriga som får vara tillsammans igen...och festa lite....och dela gemenskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback