SOLEN, SOLEN SKINER IDAG.....

Ser jag i syne eller kan det verkligen vara möjligt...Joo, den skiner..




Skall nu idag åka till Eskilstuna. På eftermiddan så skall jag
till min arbetsplats, Kvinnokliniken på Mälarsjukhuset.
En undersköterska på BB går i Pension. Jobbat där ca 40 år.
Så idag är det "PENSIONSKAFFE"

När jag kom första gången till BB o 1981 och jobbade där
så lärde jag känna Lena redan då och jag jobar ju
nu på Gynavdelningen och när vi jobbar "NATT"
så brukar vi fka en stund mitt på natten och prata lite...
så vi har suttit många gånger och fikat och prata under åren..

Sen i natt skall jag jobba min första natt av tre.
 Vakar ju av på midsommaraftons morron.
Då blir det att åka tillbaka till Lasse o Kolsva.
Här skall vi ju då fira midsommar tillsammans.
Vi bli nog ca 13 pers på midsommarafton
och 16 st på midsommardagen.

Det ser vi fram emot....
 

Kommentarer
Hebbe

Ja dom hade hur många katter som helst nere på Cypern,,Jo visst har det varit tårar,melodin var en av Birgittas favoriter,så det kändes bra att använda den,,Ja när min sonhustru fann den så sa hon,precis det är ju ni..Tack för dina fina ord..Haé Kram.

2009-06-16 @ 09:20:08 URL: http://www.metrobloggen.se/boda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback