Kommit hem igen..

efter att ha jobbat min andra natt. Har nu även i natt  kvar och när
jag vakar av så är det inte enbart till  MIDSOMMARFIRANDE
utan även till 3 veckor semester....
När jag vaknar idag  "mitt på dan" så har jag "fullt upp".
Klockan 2 =14 så skall jag till Pingstkyrkan för "våran grupp" har städning denna vecka.
Idag är vi inte "fullt antal" pga av midsommarveckan.
Jag var redan i går eftermiddag och tog då ett städområde så att det är klart när vi kommer idag.

Sedan har jag em lista uppskriven av vad jag skall handla tills i
morron när jag åker tillbaka till lasse i Kolsva.
Vi ghra redan handlat en hel del men vissa "färskvaror" måsta ju
handlas så nära helgen som möjligt.


Vi blir ju många i morron hos Lasse . 3 av hans barn med familjer samt en av mina döttrar samt 2 barnbarn.
Och på Midsommardagen så blir vi en familj till. Då har vi alla Lasse barn med familjer hos oss smat min famlj, samma som midsommaraftonen..
Vi hoppas att vädret blir åtminstone skapligt med uppehåll aoh hyfsad värme..
man kan alltid hoppas...

Publicerar nu detta och om en stund så kommer nog lite bilder från i gårkväll i Maria fritidsstuga.. i Klippbergen.

Kommentarer
Lindis

Oj, vad många ni blir men kan vara jättemysigt det!!

Tack vad kul!! Jag ska lägga in dig bland mina favoritbloggar så jag inte "tappar" bort dig så jag kommer kika in hos dig varje dag! Alltid trevligt att lära känna nya människor! HOppas du får sova riktigt gott nu! Kram

2009-06-18 @ 08:03:56 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Lindis

SV: Dem ser jag fram emot att få se =) Kram

2009-06-18 @ 08:23:43 URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback