Lägga mig igen...

Har nu ätit frukost tillsammans med Lasse som åkte och jobbade kl 7. Sen har jag suttit vid datorn och kollat lite i dagens tidningar samt läst bloggar och spelat lite spel.
Släppte ut katterna före 7 och nu har de båda kommit in. Dom är så mysiga. När dom vill in så hoppar dom oftast upp på fönsterblecket och tittar in så att man ser dem. Och nu är dom inne.
Jag har faktiskt tänkt att lägga mig nån timme till och slumra till. Jag skall ju jobba i natt. igen. Då kan det vara bra att slumra in nån timme så att jag är piggare i natt.

Jag lägger mig inta på trappan, jag går upp o lägger mig i sängen igen...brukar mest lägga mig på soffan i vardagsrummet men nu tar jag sängen...

Bay, bay......
Kommer väl nåt inlägg senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback