Torsdagseftermiddagen med

Samira och Sofie..
Maria skulle till FRISSAN och klippa håret och då var vi,
Samira, Sofie och jag ute vid stugan igen...


Vi spelade yatzy tillsammans några omgångar....

Se hela bilden


sedan spelade vi ....BOCCIA...




därefter gick vi ner till ån och Sofie o Samira hade en Fiskhov som don skulle ha för
att FÅNGA FISKAR I......


Utsikten vid ån från BADBRYGGAN är helt UNDERBAR!!!
Titta bara!!!!

Samira sitter här och kollar på småfiskarna som simmar runt...


Här står hon med HOVEN och kollar in...




Dessa växter ser man på väg ner till BRYGGAN o ÅN.....



Här har vi en RING som man använder om nån håller på att drunkna



Änder som simmar runt och kollar....


FINA VÄXTER.....


Här sitter Sofie med hoven och Samira ser på...



Fina växter... igen...


Ja det blev att jag stannade kvar till över klockan 18... var
sen hemma och "donade" lite innan jag sen åkte och jobba de igen..

Nu är det fredagmorron och jag skall packa ihop och åka på förmiddagen till Lasse.

Kommentarer
Dvärghundspossen

Minns när jag själv var liten och man försökte fånga småfiskar och lägga i en hink med vatten... men dom är ju supersnabba, skitsvårt!

Egoinas mamma

Vad otroligt vackert och fint det är!!

2009-08-07 @ 17:53:47 URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Angelica

ok :)

önskar dig en supertrevlig helg! :)

kram

2009-08-07 @ 18:10:35 URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Micke

Skånes flagga.

Må väl.

2009-08-07 @ 19:47:21 URL: http://pappamicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback