SNART Såååå.............

ja det VATTNAS riktigt i munnen...
Vi skall ju 16.30 vara på SURSTRÖMMINGSFEST!!!



Har ju vakat av i morse vid 7 tiden.
Åkte då först till "min lilla övernattningslägenhet".... (I E-tuna)
packade ihop mina saker som jag skulle ha med mig
åkte sen iväg tlll Lasse i Kolsva...

La mig och sov till klockan 11 så nu känner jag mig pigg
och alllert!!

Lasse har "kapat av" alla rabarber som fanns i rabatten
så nu har vi två rabarberpajer som står i ugnen och är snart färdiga..

Vädret idag: Ja det är/har varit riktigt soligt och varmt 20+
men man ser lite mörka moln nu på himlen...
så vi får väl se vad det blir..

Men vi skall vara hos en av Lasses kompisar, Kjell o Majne...
och dom har ju "INGLASAT"

så även om det skulle börja regna så är vi ju under tak...

Under kvällen så kommer bilder från
VÅR SURSTRÖMMINGSFEST!!

Så titta in senare under kvällen...ha tålamod!!!


Kommentarer
Chi

Tack för de orden! jag fortsätter med min stil!!!

2009-08-24 @ 15:25:29 URL: http://www.metrobloggen.se/huahua

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback