"Samma" FRUKOST idag igen....

Frukosten är väl den måltid "som vi kan upprepa" dag efter dag"
och ändå inte tröttna på det...
Små variationer kan man ju naturligtvis göra
men oftast "äter man samma/lika"

Våran frukost idag/morse blev "upprepning" av gårdagens.
Lasse har ju plockat svartvinbär och då blev det en stor portion av dessa även idag till Filen.
Tänk vad NYTTIGT det är.
Svartvinbären innehåller ju så mycket C-viatminer.

Vädret idag då?
INGEN SOL IDAG INTE!!!
Men vi har ju haft så underbart vackra, varma och soliga dagar
så då får man "acceptera" mulna dagar.
Tempen är ca 15 grader och det får ju duga.

Ja vad skall man göra en sånhär dag då?
Jo, jag tänker ta fram strykjärn o strykbräda, ta fram de tvättade sängkläderna
ocg "jobba med dem "idag.




Hade tänkt "spara" det till lite senare men kan ju
börja lite med det redan idag,
varva det  med lite korsord, Yatsy och kanske nån "bokläsning"..


eller såhär...





Ja man kan ju variera...


Jag skall ju jobba 3 nätter nu på onsdag - lördagmorron så
 då har jag denna vecka ändå jobbat 40 timmar..
jobbade ju även söndag till måndag..

En arbetsvecka när man jobbar "natt"
är 33. 20...
 Så då ligger jag på +
och behöver inte känna att om jag inte gör så mycket några lediga dagar
så är jag "ändå inte så lat"....

Ja det var luite framförhållning inför dagen.

HA EN BRA DAG!





Kommentarer
LILLY

sv; tacktack <3



korsord är kul! Spec när man löser allt, vilket jag aldrig gör :) hihi ^^

2009-08-11 @ 11:20:17 URL: http://HTTP://ETERNITYOFMRS.BLOGG.SE
Annika

Hejsan.

Tack för titten hos mig.

Vilken underbar frukost det såg ut att vara.

Dukar du åt mig nästa gång?? :-)

2009-08-11 @ 11:30:33 URL: http://acka.bloggagratis.se/
roffe

Ha en skön dag.kram

2009-08-11 @ 12:12:04 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
mamsen

Var får du alla fina och roliga bilder, hehe , KUL och titta !!! Vi ses på jobbet, det är kul oxå !!! KRAM

2009-08-12 @ 18:59:08
Satu H.

Var får du alla fina och roliga bilder, hehe , KUL och titta !!! Vi ses på jobbet, det är kul oxå !!! KRAM

2009-08-12 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback