"MISSADE" att blogga igår..

Hade tagit bilder från 2 ...tillfällen..i går..
på eftermiddagen så kom ju Måns och pappa Roger och hälsade på.
Mycket roligt o trevligt.
Tog många bilder men la in dem på Lasses dator och tog
sedan bort dem ur kameran. Skulle lägga in dem på kvällen på Bloggen...

men så blev det "tvära kast"

och jag åkte vid 17 tiden till
FISKEBODA..
och det kommer nu bilder därifrån.
. Dom andra lägger jag nog in på lördagnatten då jag är i Kolsva igen..

SOFIE, Marias ena dotter har varit på Konfirmationsläger där och SARA, stora syster
har varit där som en av ledarna.

Har nu sttit drygt en timmeför att lägga in samtliga bilder. Och nu tänker jag snart lägga mig och sova.

Du kan gklla texten på Marias Blogg:   http://haggqvistmedq.blogg.se/

där kan du läsa vad som delvis händer på bilderna..


















































Nu skall jag sova gott...

Kommentarer
Maria

Ville bara säga att adressen till min blogg, som du länkar till är fel. Du kan ju rätta till detta när du vaknat. Kram

2009-08-13 @ 10:41:00 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback