Eftermiddag i solen o värmen...

Var ju "en runda" i Västerås idag. Jag var på IKEA och MAXI...
Sen åkte jag hem till Eskilstuna.
Skall ju nu jobba 3 nätter...

Åkte ut till Marias kolonistuga......
En "gammal" bekant sedan 80 talet var på besök hos Maria.
Marita, hon var hos mig och mina barn på 80 talet när vi lärde känna varandra...
och Maria och Marita är  "GODA VÄNNER" också sedan många åt tillbaka....
Kul att träffas och prata och umgås igen...
Bjöds på kaffe och sedan blev jag erbjuden att stanna kvar på GRILLAT...
vilket jag tackade JA till.....
Gott!!

Här ser vi Maria och Marita vid kaffebordet...




Vi var också en runda ner till ån och tittade..
Njutbart att få se vattnet rinna...

Maria började sedan att ordna med maten
Samira hon DUKADE fram . Hon var jätteduktig!!
Det blev så fint!!!

Här ser vi en bild av henne då...


Marita o jag vid matbordet...








Sofie...



Oj, vad vi äter!Det VAR SÅ GOTT!!!


Ja det var en trevlig eftermiddag.
Solen sken inte till 100% men ändå SÅ VÄLDIGT VARMT!!!!


Nu sitter jag hemma i min "lilla etta"...
har bordsfläkten på så att det inte blir så "svettigt..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback