Vi firade SARA som fyllt 17 år...

I gårkväll så firade vi Sara som fyllde 17 år dagen innan....
Hon hade ju önskat pengar... så det fick hon samt något paket...

Vi ser ett paket på vänster sida nere på bilden...

Sara och jag (mormor) satt oss vid kaffebordet



Här ser vi den härliga marängsvissen samt present/paket



Sofie och Samira



Samira, Maria och Sara som har öppnat sin födelsedagspresent..
ett smyckesskrin.



Ilone och Sara...



Petra (Saras kompis) samt Sara...



Sara och Maria...som tar bilder...



Ilone...




Har ju jobbat i natt. Ska snart krypa under täcket och sova. Lasse kommer under dagen till mig...
Förberedde mat i går när jag var i Kolsva hos Lasse så det är nästan bara att värma upp i mikron...i
 dag när vi skall äta..
man måste ju planera... "köket" här är ju inte så stort...


Nu har jag ju "fixat lite" på Bloggen så att det finns något att läsa och titta på  tills det
 möjligen blir nåt mer innan dagens slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback