Sovit och....

Har ju jobbat i natt och sovit därför under förmiddan/dan.
Nu har jag ätit lunch. Det blev lax och grönskar. Mycket gott och "snabblagat".
Jag gjorde det i mikron och det gick ju bara bra.

Cyklade till och från jobbet. Jag har ju nu haft min cykel på lagning sedan jag för
ett par veckor sen cyklade och när jag skulle stanna till här vid "mitt hus" så
ramlade jag omkull med cykeln... jag ramlade över den o ch ena tramp"pinnen" blev sned och for in i kedjan.




Jag skall nu förbi Akuten och få ett FRIKORT så att då "slipper
 jag betala" när jag skall till sjukgymnasten kl 15.
Skall därefter till Friskis o Svettis id 5 tiden med Maggan..

Blir kanske lite bilder på Bloggen i kväll när jag då kommit hem.
Ska ju sedan jobba i natt igen..

Hade inte tid att lägga in bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback