Onsdagmorron...

Ny dag igen...nya möjligheter......
Vi har nu ätit frukost och Lasse , Steff  har "fångats" på bild....


Steff har sina arbetsdagar i Kolsva igen och då får vi träffas och umgås lgen.


Solen har lite tendens att "komma fram" så jag planerar att ta mig en promenad även
idag på morgonen.

Se hela bilden

Så jag "skickar" iväg den här bloggen och det blir säkert mera under dagen..

Jag ska ju åka till E-tuna och jobba i natt och kommer tillbaka till Kolsva o Lasse i morronkväll.
Vi skall ha Samira och Sofie här från torsdagkväll till söndagkväll. Maria (min dotter) skall ju åka på kryssning med några av sina arbetskamrater från fredag till lördagkväll. Då tar jag med Samira och Sofie  hit i morronkväll.
Sofie följer med för att helgen som var så hade  Simon och Sofie  "en sammandrabbning." och det får inte hända igen . Jag är ju då här hos Lasse och Maria på kryssningen och när vi gör såhär så kan Maria vara lugn att det inte händer igen och hon inte är hemma.
Ja man får hitta lösningar på olika sätt och hjälpa varandra så gott det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback