Blodpudding med lingonsylt och rivna morötter

Vi åt en mycket god lunch idag. Blodpudding är ju väldigt gott. När vi äter den så haft vi inte tidigare haft Bacon till. men idag, av den anledningen när jag hittade en bild på datorn, den innehöll även bacon på tallriken.Och nu "råkade vi" ha Baconpaket i kylen så okey, tänkte jag och så blev det. MYCKET GOTT! Vi hade nu även rårivna morötter till.

Blodpudding med lingonsylt och bacon
Blodpudding med lingonsylt och bacon


Ja vårvädret och den härliga solen den finns kvar även på eftermiddagen. Och då hade jag ju planerat att dammsuga och tvätta bilen invändigt. Så då blev det att plocka ut allt löst och lägga det utanför och sen påbörja "mitt projekt".
Kan ju erkänna att jag dammsugar inte bilen så ofta, tyvärr.
Nu är det ju faktiskt rätt enkelt när jag är hos Lasse. Han har ju eluttag på
utsidan av väggen
så det är ju inte så krångligt och besvärligt.


I skuggan till vänster ligger alla prylar som jag plocka ut..Tur att det inte syns så väl pga
 av skuggan hur "mycket skräp jag har" där.

Ja när det var gjort så såg jag faktiskt väldigt stor skillnad.
Den blev riktigt fin inuti.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback