Ja nu ...

Ja nu skall jag försöka skriva mitt första inlägg på min blogg.
Jag  är inte dukitg på de här!!
Har jobbat nu 4 nätter och nu har jag vakat av.
Hade bokat tvättstugan men när jag kom ner, ,ja då var det en "man" som stod vid maskinen jag bokat som hade tagit min tvätt-tid. Arg blev jag och sa till han att man tar inte nån annans tvätttid. Egentligen så hade jag lust att barar stanna maskinerna och ta ur hans tvätt., men snäll som jag var trots ilskan så fick han tvätta klart sin tvätt. Sen när min tvätt var klar så hade ju han sin tvätt fortfarndde kvar i tumlaren. Så nu väntar jag på den....
Kom ner och han hade plockat bort sin tvätt och en lite "utländsk liten tant" hade stoppat i min tvätt i tumlaren. Gulligt!!
Försökte ta in en bild men jag kan inte sånt... får väl be Maria hjälpa mig... lära mig.
Ja det var ett lite försök.

Kommentarer
Mamma

Lycka till me bloggen. kram Maria

2008-12-11 @ 22:37:47 URL: http://haggqvistmedg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback