Blogg/Facebookträff...

I lördags så hade vi  en träff i Örebro...
 Ja, "grabbarna"  får väl vara med på första bilden...
Här ser vi min Lasse och Anita Ls man Affe.
När vi "hittat varandra så gick vi till en Grekisk Restauran där vi  beställde mat.
Vi hade inte bokat bord, och det var vid lunchtid och vi hade "TUR"
det fanns ett bord med 8 tomma platser..och vi var 7 stycken.
 "Klickbilder"
Birgitta                                  Gunilla, jag och Anita L                       Birgitta och Carina
                                                                     
 När vi hade ätit suttit många timmar och prata och umgåtts
så tyckte vi att det var dags att röra på oss.
Och när vi kom ut, så svepte vinden hårt... och vi kände oss "BLÅSTA"...
 Nu är grabbarna med på bilden..och jag står bakom kameran.
 
 
Vi gick vidare..och in på ett  CAFE´`
Vi var nu kaffesugna och sugen på en gobit
innan vi skiljdes åt och åkte hem igen. 
 
Det var trevliga timmar och vi var alla så nöjda att vi fått träffas igen, LIVE 
När vi alla kramade om varandra..så hade vi bestämt VAR och ungefär NÄR vi ska träffas igen.
Tänk så många goda vänner man får även på "nätet"...
Och så får man läsa, skriva och se bilder....på Facebook och eller Bloggarna..som vi har.
Nu har jag delat med av en del av bilderna vi tog.
Önskar er alla en fin fortsättning på veckan!
Och jag kan berätta att det är BOKAT en NY TRÄFF i Jönköping den 27 maj.
Och kanske nån av er som bloggar...Facebookar också vill vara med..så meddela oss.
Det är Monica Karlsson som tar emot anmälningarna..eller
 säg till nån av oss andra...
 

Kommentarer
Gunilla

Jag följer nog inte med till Jönköpng. Får bli det gäng vi har träffats hittills.

Kram
/Gunilla

2013-04-25 @ 00:39:07 URL: http://gunillaskatter.blogg.se
Lillemor

Så kul att få titta på bilderna från er träff, förstår att ni hade trevligt
Ha det gott
Kram

2013-04-25 @ 06:45:14 URL: http://danslillis.bloggplatsen.se
Skogsnuvan

Så trevligt att ha bloggträff men ni har ju lite kortare avstånd där nere än här. Jag har i alla fall träffatfyra av mina bloggvänner i alla fall och det har varit jättetrevligt. Nu väntar jag på att min bloggvän från Nyköping ska dyka upp några dagar och det ska bli så trevligt. Nya vänner är alltid roligt att få och när man bloggat några år känns det som att man känner varandra väldigt väl.

2013-04-25 @ 10:11:27 URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se
Irja Ia,

Godmorgon syrran...
Ja hade inte avståndet varit så långt, så hade vi gärna kommit, det vet du, fasti Påskas hade vi ju så fullbokat och både Annkatrin och Daniel jobba, vi var ju heltids mormor och morfar åt Tobias då och ingen hundvakt hade vi heller, även oturen var ju framme, bilen fick vi ju ha i verkstan i 3 dagar...
Trevliga bilder, som vanligt levererar du och det syns att ni har det gemytligt... Solvarma kramiZar lillsyrran,,, Fånga dagen,,,

2013-04-25 @ 11:27:07
♥ Carina ♥

Så kul det är att träffa blogg och fb vänner irl. Det vet jag ju av egen erfarenhet :)
Tänker på dig Margit, varje gång jag ser det fina hjärtat du hade med till vår bloggträff :)
Kram

2013-04-25 @ 19:09:55 URL: http://cinacarina.blogspot.com
Ruth

Ni har det alltid trevligt på era träffar det genomsyrar varje foto.
Kramen.

2013-04-25 @ 23:13:37 URL: http://bernamis.bloggplatsen.se/
Irja Ia,

Godmorgon min sköna, vill bara titta in och önska dig en trevlig fredag,,, du är välkommen att titta in hos mig på blogget...Kram Ia

2013-04-26 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback