"Lägger in bilder" i min dagbok med bilder...

Och NU ska jag försöka   med MIDSOMMARDAGENS BILDER,
när vi var 22 stycken som var hemma med oss, Lasse och jag inräknade.
Vi hade 10 stycken var..10 stycken anhöriga till Lasse och 10 st av mina barn med anhöriga...
Här ser vi en del av oss alla...
     
   
Nu ska TVÅ FÖDELSEDAGBARN FIRAS!
Ulrika bakar TVÅ TÅRTOR..och har åskådare....
   
Ballonger blåstes upp..och hängdes upp...
   
Här ser vi Ulrika, som bakat tårtorna...samt Wilda som dagen efter, fylllde 6 år och Disa som fyllde 9 år.
Här blåser dom ut ljusen....
   
   
 
Nu är det kväll..och måga har nu åkt hem....
 
Det blev ett KORTSPEL..som vi sysselsatte oss med....i några timmar.
     
     
  
Ja det var bilder från MIDSOMMARDAGEN...hos os i Kolsva...
 
 

Kommentarer
Gunilla

Ni verkar vara en riktigt stor familj.
Trevligt har ni haft iaf
Ha en fortsatt bra helg
kram

2012-07-07 @ 20:47:18 URL: http://gunillaskatter.blogg.se
lillis

Ni verkar att ha haft det väldigt trevligt och många fina kort att titta på.
Ha det gott
Kram

2012-07-08 @ 06:32:56 URL: http://danslillis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback