JULAFTONEN i Eskilstuna 2011

Julaftonen hade planerade Maria att vara hemma i eskisltuna, så att hennes barn med  sambo
kunde varamed. och då fågade jag om även Lasse och jag kunde vara med där då.
Så blev det.

Nu har vi kommit  till dem. Samira "tar emot Lasse"....


Där var granen klädd..och klappar under granen....
Maria jobbabde "förmiddagspass...til kl 13..så när hom kom hem
så blev det "JULFIKA".... innan vi skulle äta JULBORD senare...
"KLICKBILDER"..alla dom små
..
           

       
Maria med sin älskade Moses...

Gott hembakt bröd...bjöds vi på...

Sedan såg vi  naturligtvis på
den traditionella KALLE ANKA filmen....
och därefter så åt vi DEN GODA JULMATEN!!!!!
         



    
JULKLAPPAR delade vi också ut...alla blev nöjda....tror jag...
           
Vi lekte också en hel del under kvällen..satt INTE fastklistrade hela tiden vid TVn....
Timmarna gick fort..och så småningom så var det dags för Lasse och mig att "bryta upp"
och åka hem till Kolsva.
Med oss...hade vi Samira...mamma Maria skulle jobba öven JULDAGEN
samt Annandagen, förmiddagsturen.

Skriver inte så mycket..men visar dessa bilderna....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback