Roliga, soliga dagar....igen...

Ja tänk vilken sommar vi fått....varmt och skönt...och BADVÄDER...också!!!
Vi åkte ut till SUNDBYHOLM..och en del badade..och vi fikade och umgicks...
Solen ville liksom inte visa sig....
men vi var i allafall ute..och njöt av sommaren...

OCH JAG HADE GLÖMT KAMERAN!!
Det är sällan jag gör det...
En bild från GOOGLE....


Vi åkte sedan ut till Marias kolonistuga..där vi skulle grilla och äta...
Här sitter "småtjejerna"....Vilda, Samira och Rut.....äter chips....


Här sitter min Lasse vid grillen ute...och inne var det också grillare...


HÄR ser vi en del av oss....
Min Lasse, Maria Magnus, Peter ifrån Normaling (Pappa till 2 av mina barnbarn Rut o Vilda)
Sara, Maria och Ilone....


Samira, RutIlone och vilda i bakgrunden...

"Småtjejerna" samt Eline och Sofie....alla mina barnbarn...


Maria med sin Magnus....


Blåsning av såpbubblor...


Maria och Ilone (2 av mina 3 döttrar)


Samira, Sara, Rut och Ilone...



Magnus, Vilda, Peter Samira och Sara...


Sofie och Eline....


Maria, Ilone och Magnus....


Nu är vimpå en ny dag...onsdagen....ute i en liten husvagnsby..och badplats..
ÖSTERBY...
(Där var vi ofta förr om somrarna men nu var det mins 6-7 år sedan jag varit där....)







 När man är trött och liten..så kan det bli såhär...




Nuär vi i kolonistugan igen..efteren mycket skön o härlig sommardag...
en liten samling här...






innan det bär iväg
till  SLAGSTA GLASS...















Detta var "några" av ALLA bilderna jag tagit...
och du som tycker det är förmånga...bläddra snabbt förbi....

Kram på er allihopa!!!


Kommentarer
Siita

God morgon. Härligt med bilder, man är liksom med er där. Vilka glassar, var ligger det caféet? Kramar

2010-07-08 @ 06:08:27 URL: http://siita.blogg.se/
sladdertackan

Trevlig blogg! Jag kom hit via Siita.

2010-07-08 @ 09:03:52 URL: http://www.metrobloggen.se/sladdertackan
Cilla

Sv:Tack,vad glad jag blev när du kikade in på min blogg=D



Härliga bilder och många,men det är roligt att se vad ni hittar på.

Kramar och ha en underbar dag=)

2010-07-10 @ 15:40:57 URL: http://cillapilla.devote.se
Magnus

Många härliga bilder och fina minnen :)

2010-07-15 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback