FORTSÄTTNING MED BILDER ...

från förra veckan när vi var på semester..uppe i Västerbotten....
Vi var ju en hel vecka...och "samlade ihop" så många bilder....
Vet att det är många vänner till oss...som tittar och läser min blogg....
men kanske inte skriver komentarer...

OCH "följer oss" och läser, tittar på alla bilderna...
och en del av dem är med just denna gången...
i detta inlägg...

Här är vi nu i Vännäsby hos Mikael (min äldste son)och(hans sambo) Marie

Min dotter Maria från Eskilstuna och två av hennes barn är med här också...

På bilden ser vi Pontus och Sofie, Samuel och Marie står bakom sin son...


Mikael (min son) Lasse och Pontus...(Sofies kille)


Här äter vin TACCOS BUFFE`  Mycket gott!!!!


Jag o Mikael....


Samuel... (Mikael o Maries äldste son)som fyllt 20 år i våras...
Var hemma denna kväll, men inte Johannes som var hos sin tjej...


Jag med 2 av mina 5 barn...Maria o Mikael...


2 GLADA.....dotter och mor......( Maria o jag)


Här ser vi Anna, deras dotter.
Fick ta en bild av henne också....
Hon lekte med kusinen Samira...men hon undvek att bli med på bild...


Och efter besöket hos min äldste son Mikael med familj...så åkte vi vidare...
till Trehörningen, Tavelsjö för att hälsa på min "yngre son"...(1 år o 10 dagar yngre)

Nu kommer bilder därifrån...
Kim...ett av mina 3 barnbarn..som alla är fyllda 20 år detta år...


HÄR får jag den stora äran att sätta mig i hans bil och LYSSNA på det
ENORMA LJUDET FRÅN HANS specialbyggda högtalare...
Och ni må tro!!!! VILKET LJUD!!!
Jag var tvungen att hålla igen mina öroon...


Catarina o Patrik (min son o sonhustru)
De var hos en del av övriga familjen...på kaffekalas med tårta...
så vi stannade till där först med dom .och fick äta tårta....








Patrik (min son) jag o Lasse...


Min sons svärmor Märta  o svärfar Åke... och deras( Patrik o Catarinas) yngsta dotter Tessie...
Jag fick veta att Åke brukar följa med och läsa o titta i min blogg.
Så jag hoppas att du tittar in och ser dehär bilderna!!!









Vi spelade KUBB....och de var riktigt roligt!!!
Vi fick röra på oss....


En bild av Patrik o Catrina på morronen innan vi åkte vidare.....


Vi har legat i husvagn...när vi var hos dom...
så vi fick vara "turister"....Vi sov SÅ GOTT!!!


TACK MINA SÖNER MED FAKILJER för att vi fått gästa er!!!

OCH SOM SISTA BILD I detta blogginlägg
så blir det Per-Anders hus i Trehörningen...
En av mina BLOGGKOMPISAR; Gunilla , "Nilla" i Blekinge
läste att vi var i Nordmaling och DÅ berättade hon att;

hennes son har sällskap med Per-Anders dotter,som bor däruppe,
 så ev blivande svärfar ..
och DÅ VAR/ÄR det min sons granne....




Nu har jag "bara"  en omgång bilder från vår semestervecka uppe i Norrland...
Ska försöka lägga in den i morrondag/kväll....
Och sedan så kommer bilder från detta veckoslut...
Vi har besök här i Kolsva...

Kommentarer
Satu

Så fina bilder Margit !! Ser ut att ni har haft det bra och roligt tillsammans <3 KUL !!!

Ha det så gött min vän <3

Kram Satu

2010-07-31 @ 06:34:18
Siita

God morgon. Härliga bilder som vanligt. Tror dom tyckte det var roligt att mor hälsade på. Kramar

2010-07-31 @ 07:27:02 URL: http://siitasblogg.blogspot.com
Camilla

Härliga bilder!

Men så är dom ju tagna här uppifrån Norr också ;)

God morgon!

2010-07-31 @ 08:57:08 URL: http://cammo69.blogspot.com
Corina

Så roligt att se alla bilderna ! Dom här ifrån är ju extra kul eftersom jag känner Catarina :) Kram !

2010-07-31 @ 10:49:39 URL: http://corina.bloggplatsen.se
Gilla

Du milde vad du hinner med. Kul att se alla dina bilder. Jag hör ju till dom, som både läser och kommenterar hos dej.



Kram/Gilla

2010-07-31 @ 11:23:28 URL: http://trebgilla.blogspot.com
Corina

Går ju bra att handla via nätet också :) Bara att maila om det skulle vara något du vill köpa så meddelar jag hur det hela fungerar. Kram !

2010-07-31 @ 15:11:25 URL: http://corina.bloggplatsen.se
Carina

Det är nåt visst med Norrland :)

Haha, världen är liten ibland.

Kram

2010-07-31 @ 18:05:00 URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback