SÖNDAGSFRUKOSTEN ute i solen.....

imorse...söndag....
Det gäller att njuta av morronfikat ute så länge
 som möjligt innan höstvädret sätter stopp för det.

Solen skiner ju även idag..och det måste man ta vara på..

Här har jag nu ställt fram frukostbrickan...
Kaffet tar vi på slutet...


Det ser väl gott ut...



Nu har vi fått ett besök av Hugo...grannens ena katt...


Lasse sitter och huttrar och fryser...trots jackan...


Jag fryser inte alls....



Jag njuter av denna underbara kruka med blommorna...



Vi har haft "nattgäster" i natt.
2 av Lasses söner var i gårkväll/natt på HERRMIDDAG....
och då har dom "kvartat över" hos oss....
Nu har Kent vaknat och dricker frukostkaffe med oss....
(Lasse har nu hamnat i skuggan)...men han var ju på bild tidigare...


Linus har lagt sig "under Kent" på trappan...


Bilden tagits i gårkväll.....
Tessie kom upp på Lasses knä...
Våra katter är INTE "knäkatter"...
men hon var länge hos Lasse på hans knä...och han fick kela med henne..
Var då tvungen att ta några bilder av detta...
dehär är en av bilderna.


Vi skall snart åka till Roger med familj...
Han fyllde ju år i går...
så det blir lite bilder senare om detta....


Kommentarer
h

2009-09-20 @ 16:03:03
Hebbe

Ja det kommer förhoppningvis nåt klurigt,,har inte klurat färdigt än..Hae Kram.

2009-09-20 @ 16:04:34
Liisa

Den vita blomman skiftar färg till rosa-lila hos dig också. Jag trodde ett tag att det var vårt vatten som påverkade den jag har.

2009-09-21 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback