FRISKIS OCH SVETTIS....

Ja då gäller det ju att "komma igång" igen...
Jag började ju tidigigt i våras och
 under sommaren har det ju varit uppehåll.
Men NU GÄLLER DET  att ta NYA TAG igen...
Det "tar emot lite grann".....
mennu har jag ju bestämt mig, pratat med Maggan och bestämt...
att vara med i eftermiddag.
Så då måste jag ju....



Men det går nog bra bara man kommer dit...





Ja, ungefär såhär kan det ju se ut...




VÄDRET DÅ?

ja idag ser man ingen sol...
har ju sovit idag till klockan 2...
och när jag i morse åkte hem från jobbet så var det ju mulet...
och det "håller i sig"...
Men sånt är livet...
inte sol varje dag.
Molnen, ja kanske regnet måste ju
också komma så att gräset håller sig grönt...

Har nu 2 nätter kvar att jobba av de 4...

Glömde ju överföringskabeln kvar hos Lasse...
så det blir inga kanmerabilder.

Men när jag har mina jobbarnätter, sover på dan
så är det ju inte nåt speciellt jag gör
som jag kan fotografera och ta nån bild
så det gör inte så mycket.


Ha en fin eftermiddag!


Kommentarer
Erica @ toliveforchrist

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar den! ♥



Träna ja.. det är det bra att göra. Brukar gå ut och gå ibland och så. (a)

2009-09-22 @ 18:12:37 URL: http://toliveforchrist.blogg.se/
Hebbe

Jo den nya adressen funkar,skönt blir lite enklare att hantera kommentarerna nu.Haé Kram.

2009-09-22 @ 19:49:32
Hebbe

Visst kan du väl komma med en gissning..Haé Kram.

2009-09-22 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback