Börjat jobba igen...

efter 2,5 veckas ledighet...
Sovit halva dan och sedan "varit runt" och gjort lite ärenden,
handlat lite som jag behövde.....och nån sak som... jag kanske inte behövde..

Tittade lite runt på JYSK....


Och så bar det iväg till köpcentart
TUNAPARK
Gick runt i hela centrat
men gick in och tittade på kläder på






KAPP AHL
Där köper jag det mesta av mina kläder.
Dom skickar ju ut små lappar som man får handla för och man får 25 % billigare..
och då måste man ju kolla om man "råkar hitta nåt" som man behöver..



Ja så bled det Ö o B
där handlade jag kattmat bl a.....



dagen gick  och timmarna likaså.
Snart är dags att åka till jobbet igen.
Skulle lägga in lite bilder från kameran..
men vet inte var jag lagt "överföringskabeln" till datorn...
så det får vänta.

Jag önskar alla en trevlig kväll och
 EN GOD NATT
när du kommer så långt...


Kommentarer
syren

God morgon! Skönt att få vara ledig en lite längre tid! Oftas handlar jag också kläder på Kapp Ahl. Ha en fin tisdag. kram

2009-09-15 @ 06:15:03 URL: http://www.metrobloggen.se/abc
ROLF

Godmorgon ha en skön tisdag.kram

2009-09-15 @ 06:33:57 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback