Bilder från igår...


Ja denna bild tog jag med kameran FÖRE fönsterbytena..
Kan kan då se de breda spröjsen i mitten.....
Bilden har jag förmodligen tagit på kvällen...




Denhär bilden tog jag sent i gårkväll...
Nu ser man de vita Foderen... som gör att det ser ljust och öppet ut...


Bild tagen inifrån...


Lasse håller på att fixa till fönsterhyllan så att den skall passa till de nya fönstren...


Lasse "uppåt väggarna"!


Lasse och Linus i soffan, igårkväll vid TV tittande..


Nya hyllorna framför fönstren...
köpt på IKEA




Nya tavlorna och till vänster, ny hylla där också...
på övre våningen i hallen...inte riktigt färdigt ännu...






Sovrumsfönstret...



En heldel jobb kvar ändå.
Det är ju 14 fönster på huset....


Kommentarer
Ama de casa

Men vad duktiga ni har varit! Vilken förbättring :-)

Kram

2009-09-26 @ 17:27:19 URL: http://metrobloggen.se/amadecasa
MICKAN

Det blev riktigt bra!!! Skönt när man kan pyssla och göra fint. Fönster är faktiskt viktiga. Näe, det är inte jag som gjort halsdukarna utan Sita. Gå in på hennes blogg och var med i tävlingen vet ja. Ha en riktigt trevlig lördagskväll och njut av dina fönster, för det ÄR fint. :)

2009-09-26 @ 19:33:57 URL: http://www.metrobloggen.se/ANIMAL
Liisa Svenningsson

Så fräscht! Kul att få se lite nyheter. Kram!

2009-09-26 @ 19:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback