Bilder från Eskilstuna...

Stadsparken, som jag tog i förrgår...

Började med att gå in till ICA SAFIREN
för att köpa bröd till änderna i Stadsparken...
så att dom skulle få lite mat..
..
Och änderna kommer direkt när man börjar kasta brödbitar...
det gäller ju att tag i en bit... alla änderna är lika ivriga...


Här är en liten bild från änderna nere i ån...






VACKRA BLOMMOR....


Tog en bild från "andra sidan"...över ån..
till höger ser vi hur det är "klistrat" påutsidan över det utbrända "STATT"

Gubbarna på bilden ser t som att dom skulle hoppa...
titta noggrannt... så ser du!



En bild tagen av statyn: " I GUDS HAND"....
vill påminna oss att både Du och jag finns i Guds hand!


Bild tagit på ett blomsterarrangemang..


Tänk vad blommorna fortfarande är vackra...
vi har ju kommit in i mitten på september...

Jag kommer ihåg, tidigt i våras: maj- juni, då jag gick
 runt Stadsparken även då, hade kameran med mig och tog bilder och la in på Bloggen...

När trädens knoppar började brista...sakta men säkert och
hur det för varje dag blev grönare och grönare och man såg NATURENS UNDER...


Kommentarer
nilla

Fina bilder:)

2009-09-17 @ 16:20:30 URL: http://missladyluck.blogg.se/
annsan_s

Vad bra! Då lägger jag till dig nu.

2009-09-17 @ 20:40:22 URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback