Fullt upp hela söndagen...

Ja, dagen var ju fullbokad i går. Timmarna gick fort.
 Jag var ju på 70 års firande klockan 14 sedan jag kommit till Eskilstuna.

Tog många fina bilder men hinner inte lägga in dem nu.
Kommer senare på eftermiddan..
Skall snart krypa ner under täcket o sova. jag har ju jobbat i natt.

Så detta var "bara" ett livstecken...
det tar ju så lång tid när man lägger in bilder...
Då får man inte ha bråttom..

Regnade när jag åkte hem i morse, ca 5 grader varmt.


Lägger in en tyvärr mycket mörk bild från Kloster Kyrka i gårkväll.

Det var en mycket fin timme där vi fick sjunga fina lovsånger tillsammans.
Mitt barnbarn Sara sjöng ju solo och var även försångare vid flera tillfällen
SOLOSÅNGEN så sjöng hon:
HALLELUJA, HALLELUJA, HALLEUJA, HALLELUJA...

Vi satt en bit ifrån så då blir det lite mörkt trots att man har blixt...


men jag valde nu ändå att lägga in den så att det inte blev "bildlöst"....


Kommentarer
Augusta

Vad stolt du fick vara då barnbarnet sjöng solo :)



Svar: jag är också från norrland. Släkten bor i Arvidsjaur. :)



Trevlig dag! Kram

2009-10-19 @ 10:09:15 URL: http://www.metrobloggen.se/evas
sannof

Då¨måste du vart stolt? ... Härligt med skön sång och få njuta lite.. kram på dej

Michaela

Sv: Ja katten var riktigt söt ^^ En liten bebis.

2009-10-19 @ 12:39:58 URL: http://miccisd.blogg.se/
Liisa Svenningsson

Så roligt att se dem!

2009-10-19 @ 12:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback