DET SKA BÖRJA I TID....


Lasse håller på att lära Linus hur han skall använda FJÄRRKONTROLLEN...
hur han kan byta kanal...



Ja då har vi tisdagmorron igen...
Gårkvällen var väl en "slökväll".
Jag hade ju jobbat 4 nätter och det  kände väl min kropp av....
När jag kom till Lasse så la jag mig o sov några timmar på eftermiddan..
och sen så somnade jag vid TVn...också.

Och när vi sedan gick till sängs... så somnade jag redan vid 24 tiden ändå.

Nu har vi en ny dag igen
Lasse skall till Köping kl 11 och besikta sin bil.

Och gissa va jag skall göra!! JOO, gå och få fotvård!

Både Lasse och jag ick i somras PRESNTKORT  på FOTVÅRD
av Kent (Lasses ena son  med fam, 65 års presenter)
Och nu har jag äntligen beställt tid och skall vara här i Kolsva
och få sitta ner och få fötterna omskötta.

Har varit i Eskilstuna några gånger på fotvård och
det är fantastiskt!!
Att få sitta ner, i lite"skum belysnig"
dricka lite kaffe, lyssna på lite mild musik
OCH smatidigt få fötterna skötta.

När man då går därifrån så har man SÅ MJUKA FINA FÖTTER...
Jag kommer att under kvällen rapportera....
hur det "blev"...''





Kommentarer
sannof

Fotvård är ju så skönt så man nästan somnar.. synd att man får det så sällan..=) Ha en fin dag..

lollo

Jaa,att få fotvård är som att vara i Himmelriket.

Är man 170 cm lång så är man bara 168 cm lång när allt är filat och klart..ler.

Det är så skönt efter..

Må så gott!



Kram!

2009-10-13 @ 16:26:55 URL: http://lollopettersson.bloggplatsen.se
Margit

Tack för dib hälsning! Nu kan du kolla in igen... lagt in ett inlägg från FOTHÄLSAN och besöket... Ha de! Kram!

2009-10-13 @ 17:07:42 URL: http://margitholm.blogg.se/
Jasmine

Svar: Tack för din kommentar. :) Ja, än så länge har näsan klarat sig. ;)



Åh, jag ser att du har samma designmall, som jag har på min blogg. Snyggt! ;)

2009-10-13 @ 18:55:48 URL: http://rosanatt.blogg.se/
Jasmine

Svar: Jag verkligen älskar min blogg och tycker det är kul att göra den fin. Jag har dock fått en hel del hjälp, så jag ska inte ta åt mig hela äran själv. Men tack! :D

2009-10-13 @ 19:47:39 URL: http://rosanatt.blogg.se/
Sandra drömkaka

Hihi så sött med en zappande katt :) !

Tack för kommentaren, jag ska bli konditor och bagare så baka är ju min favorithobby & det är ju så gott också!

Hoppas att du hittar något recept på min bakarblogg som du vill prova :)

2009-10-13 @ 21:10:12 URL: http://dromkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback