Besök hos Lillemor...

ja, snart har jag "betat av" det jag hade på mitt schema på eftermiddan...
nu BARA lite bilder på Bloggen...och åka till jobbet o stämpla in 21.10

Var ju på 1 timmes ARBETSPLATSTRÄFF..
och därifrån till FRISSAN också på sjukhuset..

och åkte så till ICA för att köpa med mig en Cyklamen
till min väninna Lillemor, arbetskamrat sedan många år tillbaka..

Lillemor hade ordnat och förberett mat till oss när jag kom...

LAX, pressad potatis bearnoisesås, sallad, vitkål och broccoli.

JÄTTEGOTT!!
TACK Lillemor!!!

Tog några bilder innan jag tackade för mig och
åkte till ICA MAXI för att i morronbitti
åka direkt till Lasse och sova...sedan besök på eftermiddan...
av Maria, en av mina 3 döttrar och hennes Samira och Sofie...
dom kommer att ligga över i Kolsva så vi får vara tillsammans  även under fredagen..
och sedan åker jag  till E-tuna igen och jobbar min 3:e natt för att
därefter vara ledig HELA 5 NÄTTER..... 


Denna stod utanför porten när jag kom... till Lillemor..
men när jag gick hem efter några timmar  så stod den inställd i "farstun"
Tog ändå en bild för att lägga in i Bloggen...



Här sitter vi vid soffbordet... ätit NYBAKAD ÄPPELKAKA MED VANILJSÅS..
och druckit kaffe till...


Här sitter jag med kaffekoppen i hand...efter att ha  ätit
FLERA bitar av äppelkakan...


Denna lampa var mycket vacker och ANNORLUNDA...
när man står nära och flyttar på sig sidledes så följer ögonen med
så att den tittar på en där man står..



Nu är klockan mycket. Dags att stänga och åka till jobbet!
Önskar er alla en fin kväll....


Kommentarer
Ninja

Det såg mysigt ut..

2009-10-28 @ 21:34:55
Inger

Åhh det såg gott ut, med både lax och sedan äppelkaka,,det gillar jag...och inte minst en trevlig stund tillsammans....

Hoppas du fick en bra dag på jobbet sedan..

Kramkramen..

2009-10-28 @ 22:10:29 URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Sita

God morgon. Härliga bilder. Ha en bra dag. Kram

2009-10-29 @ 05:19:40 URL: http://metrobloggen.se/Sita
ROLF

Godmorgon.Ha en fin torsdag.kram

2009-10-29 @ 06:38:01 URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Christa

Hej Margit! tack söta du för dina fina ord om min blogg!! Ja jag handlade liiite igår ihih bra för plånboken! Jag och min bloggvän Pia fyndar saker, målar och finar upp dom och säljer sen vidare,det är så kul! Allt från möbler till ja vad man nu kan hitta på! tycker att det är så synd att man slänger så mycket fint! Man kan ju faktiskt göra dom som nya! Vet inte om du kikat in i min andra blogg ? klicka bara på bilden till höger dör det står välkommen in i butiken så hamnar du där! haha! Ja skönt att man har ett jobb jag saknar ett och det är inte lätt att få ett nu! Ha en bra dag kram

2009-10-29 @ 08:32:21 URL: http://www.angelandroses.blogspot.com
Dvärghundspossen

Kul lampa. S Angående cyklamen så vet du väl att tricket är att vattna jättelite! Annars dör dom av övervattning.

wiper

Du verkar ha fullt upp med ditt arbete. Vilken härlig kaffestund och äppelkaka är ju så gott.



Jättesnygg lampa. Går en sån att köpa?.



Ha en bra dag

kram

2009-10-29 @ 11:07:05 URL: http://wiper.bloggplatsen.se
surtant

önskar en god arbetskväll!

2009-10-29 @ 12:17:54 URL: http://www.metrobloggen.se/surtant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback