Tacksam för livet!



Kommit hem en stund sedan efter att ha jobbat min andra natt och nu är ledig till söndagsnatt igen.
När jag gick upp för min trappa så tänkte jag: "Tänk vad bra jag har det. Har min familj, får vara frisk, kan jobba fortfarande, har många vänner, har nån stans att bo, ja tom 2 ställen. Har det bra på "alla sätt". Ofta tar man bara allt för givet. Men när man kommer hem från sjukhuset eller kanske har läst dgastidningarna så TACKAR JAG för LIVET!!


Skall inte göra nåt speciellt nu nåra timmar framåt, skal väl försöka slumra en stund. På eftermiddagen så får jag vara med och fira en 90 åring... som fyllde igår och firade med sin familj nu är vi några stycken som skall få äran att få vara med och fira.




Åker sedan till Lasse i Kolsva. Får vara där under helgen nu när jag är ledig. I morronbitti så är det ju "travträffen" med Lasses kompisar där även jag får vara med "fikabordet"...

Kommentarer
Annette

Vad roligt att du saknat mig =)

Har du sett inlägget med Tessies sång?

http://annettes.bloggagratis.se/2009/05/08/1654784-tessie-sjunger-gabriellas-sang/

Ha en trevlig fredag!

2009-05-08 @ 15:45:09 URL: http://annettes.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback