Snrt har dagen gått till ända...

Som jag skrev förut i kväll så skulle ju jag tíll FRISKIS och SVETTIS vilket jag varit. Oh, vad vi jobbade!
Maggan och jag var alldeles svettig när "passet" var slut.
Jag tycker det är så skönt at få röra sig. Ulla som är ledare är så bra. Hon kanske
är i ca 60 års åldern och tuff. Hon har så härlig musik att gympa till....
Tack Maggan att jag får följa med dig!!! Skulle aldrig gå iväg själv.

 


Sedan har Ilone varit och hälsat på en runda. Vi hade eventuellt tänkt att
 titta över hos Maria
men hon var inte hemma.


Nu sitter jag och "laddar" inför morrondagen när jag skall vara på
TEMADAG på Mälarsjukhuset, hela dagen från klockan 8 till klockan 4.....
Blir lite tufft att sitta hela dagen... prata om amning....
vi på gyn avdelningen är ju inte så involverad med amning....

Summering på dagen=  "Fullr rulle hela dagen"
Ska bli skönt att snart få gå till sängs...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback