Skall snart lägga mig......


Jobbat i natt och fick telefon på jobbet när jag höll på att "rapportera av" till dagpersonalen.
Maria ringde och ville att jag skulle titta förbi på vägen hem...

Fick smaka på Simons nybakade sockerkaka. GOD! TACK SIMON!!
"Den satt fint" och så fick jag dricka kaffe.
(Hade inte druckit kaffe sedan i gårkväll)

Sitter ju nu vid datorn... och kaffet som finns på bilden det drack jag ju hos Maria...

Men ofta brukar jag dricka mitt kaffe när jag sitter vid datorn...


Samira hade ju skadat ena ögat i går på Dagiset.
Så i ena ögat var  en blödning i ögonvitan.....
Såg lite otäckt ut. Maria skulle ringa rådgivningen...

UNGEFÄR så här såg det ut.....



Skall sova till kl 1 och sen så skall jag till sjukgymnasten igen kl 15.30.
Har lovat Sofie att jag skall skjutsa henne till Vilsta kl 17.45.
Så då blir det nog ingen gympa idag.
Jag prioriterar Sofie före detta så att hon får skjuts dit.
Får bli gympa nästa vecka hoppas jag..





Kommentarer
Maria

Fick en tid på VC 10.30, förhoppningsvis är det ingen större fara. Jag kan säkert skjutsa Sofie, då jag blir hemma och VAB:ar idag. Vi kan höras på em. Kram

2009-05-07 @ 09:48:17 URL: http://haggqvistmedq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback