Segt att stiga upp imorse...



Klockan var nog halv 2 i natt innan vi kom till sängs...
och i morse var det därför
MYCKET SEGT!!!!

Klockan/mobilen   hade jag ställt som vanligt att ringa 06.15. och då den ringde 
så snaza jag, snoza och snosa.
Och vips så var hon 7.40. Då blev det
att snabbt stiga upp och plocka fram frukost och äta.
Klockan var väl 5 min i 8 när Lasse åkte iväg.


Ja så kan det gå!!!!
Har inga specella saker jag planerat under dagen så jag kan nog slöa.
Kanske jag slumrar till nån timme. Man vet aldrig.
I går när jag vakade av så låg jag ju bara till kl 10.
Jag brukar ibland "taigen det" "dagen efter"....


Lasse har ju med denna dag endast 8 arbetsdagar kvar
innan han kliver av för sin pension...
Och då behöver jag ju inte ställa klocka så tidigt
då får det kanske bli som det blir...
Ska kännas liteovanligt....


Jag har ju fyllt 65 men planerar (om hälsan tillåter)
att jobba 100 % natt året ut...
Ja vi får se...man får ta en dag i taget....




Jag önskar alla en bra dag!!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback