Promenad till Stadsparken...

Lasse och jag bestämde ju oss för att ta en promenad till Stadsparken. Och vi kom oss iväg.
Sköna varma vindar svepte över oss. Vilken sommardag!!!

Vi stannade till vid Klosters kyrka där bilder togs vid den nya
fontänen med skulpturer av bl a Jona och valfisken..

Lasse på väg....

Syrener, utslagna...

På nära håll.....

ICA Safiren där jag skulle köpa en "långfralla" för att mata fåglarna...


Duvorna, ätande brödbitar...

Här har vi även änder....

Vita PÅSKLILJOR, mycket vackra!

Här satt ett helt gäng och fikade men just nu så spelar de kubb....

Maggan kom förbi så hon fick ta en bild av Lasse och mig...

Lasse, Maggan och så kom Ilone....som gått en lång promenad...

Lasse och Maggan...


Observera den gula "roliga"bilen som står parkerad vid ICA...

Lasse och Ilone njuter av solen...


Sen promenerade vi hem..
Utanför vårat hus så var det festligheter med många uppblåsta ballonger.
Invandrana hade dukat upp och det såg så trevligt ut där dom festade.
(Jag har tagit bilden genom glasrutan/mitt fönster i lägenheten)
Därför "lite suddigt"...


Här också... genom fönstret...






Kommentarer
Färjan-Ruth

Hej. Kul att du kikade förbi min blogg. Ha en fin dag. Kram. Färjan-Ruth

2009-05-03 @ 11:21:06 URL: http://boatpastor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback