Ny klösbräda......

I söndags när vi var hos Elvy och Håkan så såg jag klösbrädan som Elvy haft till sin katt Gosan. Nu har dom/hon inte kvar katten längre och då frågade jag....
Jag fick ta med mig klösbrädan hem samt lite övriga "kattgrejer".

Jag har klösbrädan i lägenheten i "stan". Jag kom ju hem till E-tuna i gåreftermiidag pga att jag skulle jobba 3 nätter...
Tessie hon "tog den direkt"...Då passade jag att ta "en serie diverse bilder" så man kan se vad hon tyckwer om den... Mycket bra!!! Den föll verkligen i smaken.











 



Jag passade då även att "ta en serie" bilder av Linus också... Han älskar KATTMYNTA och jag har en liten plastpåse med kattmynta i den fint snidade SVEPASKEN.  Och det vet och känner Linus till. Ibland blir han "som tokig" när jag öppnar den lite...Här kan du få se en massa bilder som jag tog av honom vid detta tillfälle.

















Kommentarer
Yvonne

Hej! Va kul att du tittade in hos mig! =)



MEN... Va kusligt! Katten ser PRECIS ut som en av våra! =) Man kan ju tro att det är han!



Må gott!

2009-05-26 @ 22:22:48 URL: http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback