Mitt i natten...

Du som brukar läsa min Blogg ligger väl förmodligen och sover sött just nu...
Men jag jobbar... och timmarna går rätt fort även då. Jobbar ju till strax efter sju. Får då åka hem efter 3 nätters jobb.Lasse åkte hem igåtkväll till Kolsva och hade Tessie och Linus med sig hem. Då slipper dom "bara ligga " på sängen. Nu fick dom komma ut i det fria igen innan dom kom in och var /är inne över natten. Kanske jag sover/vilar lite innan även jag åker till Kolsva och Lasse igen. Är ju ledig till måndagnatt sedan.



Sitter just nu på expeditionen , lyssnar på musik i bakgrunden och just nu så Bloggar jag ju lite. Hoppas på fint eller någorlunda väder i dag, lördag. Man blir ju mycket lättare ttill sinnes när solen skiner och det är vackert väder. När det är mulet och grått och kasnke regnar så känner man sig nästan lite deppig ibland. Men vi vet ju att naturen, gräset behöver vattnet och regnet emellanåt.




Skriver väl i bloggen flera gånger under helgen...
Jag önskar dig en trevlig helg!!!  Margit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback