Kristi himmelsfärds dag




Fil:Grängsbo Lillkyrka.JPG



Tänk vad mycket man kan se och njuta av på väg från jobbet och på väg hem tills man är hemma i sin lägenhet...
Hade tagit upp kameran när jag gick ut från Mälarsjukhuset med tanke på att ta lite bilder och så njuta efteråt när man tittar på dem..De tre första bilderna dom tog jag från utgången på Mälarsjukhuset tills jag kom till garaget och hämtade min bil för att åka hem..

Sen när jag parkerat på Årbygatan så "upp med kameran igen"...... och det blev åter många fina bilder av blommor som planterats  utanför "Liisas hus" där hon bodde innan hon flyttade till Gnosjö.

Tänk vad naturen har mycket "att bjuda på" så här års.... Det växlar hela tiden...
Titta och njut...



   























Nu ska jag snart krypa under täcket och sova lite....jag skall jui jobba 2 nätter till. Lasse kommer idag till E-tuna. Han skulle visst klippa gräsmattan innan han kommer..

Så får vi väl se "vad vi hittar på" på eftermiddagen....













Margit

Kommentarer
Liisa

Azaleor, äppelblom, gullvivor, primula - så vackert!

Här är det scoutläger utanför fönstret, det är också vackert! Björkstammar som håller tältdukar uppe så de kan laga mat där!

2009-05-21 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback