Kort promenad som blev en lååång promenad

Så kan det bli, inte alltid som man tänkt sig...Ilone och jag skulle ta en promenad, efter vägen in mot skogen.Vi hade planerat en kortare promend men den blev lång... nästan 1,5 timme. Vi gick och vi gick och vi gick...ibland efter skogstraktorspår, iblande after andra spår.. ibland "utan spår"...Och inte nog med det.... det började regna också och regnade i omgångar...det blev imma på glasögonen så ibland så såg man ingenting...

Vi ringde till Lasse några gånger och sa att vi var i skogen men visste inte var vi var men att vi förmodligen skulle hitta hem till slut..Till sist så började vi höra biltrafik så vi förstod att vi gick åt rätt håll i alla fall...

När vi äntligen kom hem igen så var vi som "dränkta katter"... kläder och håret genomblött ja så kan det gå när "stadsflickor" skall gå promenad i skogen.

Tyvärr så glömde vi att ta med våra kameror så att vi fick inga bilder från våran strapats..
Tog ett par bilder sedan när vi kom hem men dom "hamnar nån stans" och jag får
inte fram dem så att jag kan lägga på bloggen





Nu har vi hittat bilderna;

Här kommer Ilone, svettig och blöt!  Kolla brallorna!!


Här kommer jag, kolla håret! Som en slickad katt!!
Jeansen blöta men det syn inte...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback