Kommer lite bilder på tisdag..

Hann inte lägga in bilder och skriva nåt när jag kom hen till E-tuna. Ilone ringde och Maria, Samira och Ilone var i kolonistugan så jag åkte en "snabbrunda dit". Höll på att lägga in lite bilder på datorn då men stängde då av allt.
Jag hade ju några "grejer" med mig från Lasse. en stereo bla och en grill som jag hade i min förra lägenhet men som jag bara sparat att användas vid behov. Maria har ju också en grill men det kan ju vara bra att ha 2 när alla barnen också är i stugan. Vi skall ju grilla därute på morsdag och då kanske båda behövs.. Blir trevligt. Det fina vädret skall ju vara även under helgen bortsett med litekallar/sämre mitt i veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback